Muse - Eternally Missed (Youtube 音檔)

Chase your dreams away
去追逐你的夢想
Glass needles in the hay
如從稻草堆找針一般
The sun forgives the clouds
當太陽不再需要雲朵時
You are my holy shroud
你就是我的庇護

I just don't care if it's real
我一點也不在乎
That won't change how it feels
這恆久不變的感受是真是假
I just don't care if it's real
我真的不在乎
That won't change how it feels
這感受也始終都存在著

No it doesn't change
這現象根本不會改變
And you can't resist
而且你無法抗拒
Making me feel eternally missed
反而讓我迷失在永恆之中
And you can't resist
你無法抗拒
And you can't resist
你就是無法抗拒
Making me feel
而讓我覺得……

Chase your dreams away
去追逐你的夢想
Glass needles in the hay
如從稻草堆找針一般
The sun forgives the clouds
當太陽不再需要雲朵時
You are my holy shroud
你就是我的庇護

I just don't care if it's real
我一點也不在乎
That won't change how it feels
這恆久不變的感受是真是假
I just don't care if it's real
我真的不在乎
That won't change how it feels
這感受也始終都存在著

No it doesn't change
這現象根本不會改變
And you can't resist
而且你無法抗拒
Making me feel eternally missed
反而讓我迷失在永恆之中
And you can't resist
你無法抗拒
And you can't resist
你就是無法抗拒
Making me feel
而讓我覺得……

You can't resist
你無法抗拒
Making me feel eternally missed
而讓我迷失在永恆之中
You can't resist
你無法抗拒
You can't resist
你就是無法抗拒
Making me feel
而讓我覺得……

You can't resist
你無法抗拒
Making me feel eternally missed
而讓我迷失在永恆之中
You can't resist
你無法抗拒
You can't resist
你就是無法抗拒
Making me feel
而讓我覺得……

Chase your dreams away
去追逐你的夢想
Glass needles in the hay
如從稻草堆找針一般
The sun forgives the clouds
當太陽不再需要雲朵時
You are my holy shroud
你就是我的庇護

Lyrics by Muse/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)
如有侵權敬請告知;亦歡迎各方指教!
arrow
arrow
    全站熱搜

    xconzona 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()