Muse - Stockholm Sybdrome (Youtube MV)

Muse - Stockholm Sybdrome (Youtube "HAARP Live at Wenbley Stadium, 2008")

I won't stand in your way
我不會再阻攔你了
Let your hatred grow
放你的憎恨恣意生長吧
And she'll scream and she'll shout and she'll pray
她會嘶吼、會怒喊、甚至祝禱
And she had a name, yeah she had a name
她有個名字、她有個確切的名字

I won't hold you back
我不會再遏止你了
Let your anger rise
讓你的怒氣逐漸高升吧
And we'll fly and we'll fall and we'll burn
我們會飛昇、會墜落、然後燒毀
No one will recall, no one will recall
沒有人會記得我們、沒有人會緬懷我們

This is the last time I'll abandon you
這是我最後一次決定要放開手了
And this is
我保證
The last time I'll forget you
這是我最後一次決定要忘記你了
I wish I could
我希望我辦得到

Look to the stars
望向星空吧
Let hope burn in your eyes
讓希望在你眼中化為烏有
And we'll love and we'll hate and we'll die
我們愛過、也恨過、甚至崩毀
All to no avail, all to no avail
一切都徒勞無功、一切都沒有結果

This is the last time I'll abandon you
這是我最後一次決定要放開手了
And this is
我保證
The last time I'll forget you
這是我最後一次決定要忘記你了
I wish I could
我希望我辦得到

This is the last time I'll abandon you
這是我最後一次決定要放開手了
And this is
我保證
The last time I'll forget you
這是我最後一次決定要忘記你了
I wish I could
我希望我辦得到
I wish I could
但我就是辦不到

Lyrics by Muse/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)
如有侵權敬請告知;亦歡迎各方指教!
arrow
arrow
    全站熱搜

    xconzona 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()