Muse - Get Up and Fight (Youtube MV 連結)

What we have's the only thing worth fighting for
現在只剩下值得我們去爭取的事物
And I, I won't let nothing keep us apart
而我、我不會讓任何東西把我們拆散
Through these fallouts there is
從這些殘骸中尚存有
A truth and pain but through it all
真相和痛苦,但是在它們之中
You will always have my heart
你還擁有我的心

I see a change on the horizon
我看見改變的曙光
Reasons to be frightened
還有值得懼怕的理由
I know that we can pull through
但我知道我們可以度過難關
I am here to tell you
所以我要告訴你

Get up and fight
起身奮鬥吧
Get up and fight
起身奮鬥吧
I can't do this thing without you
沒有你我做不到
I'm lost in this without you
沒有你我就會迷失
Get up and fight
起身奮鬥
We've gotta get up and fight
我們必須起身奮鬥
I can't handle this without you
沒有你我不能繼續下去
Can't do it without you
沒有你我辦不到

In our heads, a million voices scream and shout
在我們的腦中充斥著無數的哀嚎
And no one will ever hear a sound
沒人可以從當中聽見其他聲音
Oh, only you can hush it
但只有你可以靜默這一切
And calm the turmoil and the noise
讓痛苦的哀嚎平靜下來
And help me reach the higher ground
並讓我持續進展

I see a change on the horizon
我看見改變的曙光
Reasons to be frightened
還有值得懼怕的理由
There's nothing we can't get through
當我們在一起的時候沒有過不去的難關
I am here to tell you
所以我要告訴你

To get up and fight
起身奮鬥吧
Get up and fight
起身奮鬥吧
I can't do this thing without you
沒有你我做不到
I'm lost in this without you
沒有你我就會迷失
Get up and fight
起身奮鬥
We've gotta get up and fight
我們必須起身奮鬥
I can't handle this without you
沒有你我不能繼續下去
Can't do it without you
沒有你我辦不到

Get up and fight
起身奮鬥吧
Get up and fight
起身奮鬥吧
I can't do it without you
沒有你我就辦不到

Get up and fight
起身奮鬥吧
Get up and fight
起身奮鬥吧
I can't do this thing without you
沒有你我做不到
I'm lost in this without you
沒有你我就會迷失
Get up and fight
起身奮鬥
We've gotta get up and fight
我們必須起身奮鬥
I can't handle this without you
沒有你我不能繼續下去
Can't do it without you
沒有你我辦不到

I can't survive without your love in my life
少了你的愛,我就無法再生存下去
You've gotta get up and fight
望你能和我挺身作戰

Lyrics by Muse/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)
如有侵權敬請告知;亦歡迎各方指教!

arrow
arrow
    全站熱搜

    xconzona 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()