Muse - Propaganda (Youtube MV 連結)

Pro-pro-pro-paganda-ganda-ganda
-洗-洗-腦-腦-儀-儀-式-式-

Floozy
真是放蕩啊
You got me trapped in a dark fantasy world
妳把我關在這個黑暗的幻想世界
Don't you know you make me woozy
妳知道你把我弄糊塗了嗎
You have me wrapped around your little finger
妳用妳小巧的手指包覆我
Baby, don't you know you can't lose
寶貝,妳知道妳不能輸吧
You make me offers that I can't refuse
妳開了很多我不能拒絕的條件
You keep telling pretty lies
但妳一直說著漂亮的謊言
You toy with the truth
把真相把玩於股掌之間
Oh you're killing me with your
喔我快受不了妳的-

Pro-pro-pro-paganda-ganda-ganda
-洗-洗-腦-腦-儀-儀-式-式-

Cold chick
冷酷的少女啊
You ate my soul like a death eater
妳像死神一樣啖食我的靈魂
I'm the ocean you're an oil slick
若我像海洋的話妳就像上面清不完的浮油
Now I'm choking on your thought pollution
妳的思想汙染快讓我窒息
Baby don't you know you can't lose
寶貝,妳知道妳不能輸吧
You make me offers that I can't refuse
妳開了很多我不能拒絕的條件
You keep telling pretty lies
但妳一直說著漂亮的謊言
You toy with the truth
把真相把玩於股掌之間
Oh you're killing me with your
喔我快受不了妳的-

Pro-pro-pro-paganda-ganda-ganda
-洗-洗-腦-腦-儀-儀-式-式-

You can't lose
妳不能輸
You make me offers that I can't refuse
妳開了很多我不能拒絕的條件
You keep telling pretty lies, babe
但妳一直說著漂亮的謊言
Baby, don't you know you can't lose
寶貝,妳知道妳不能輸嗎
You make me offers that I can't refuse, yeah
妳開了很多我不能拒絕的條件
You contort me with your lies, baby
妳用那些謊言扭曲我的思想
Don't you know that you just can't lose
妳知道妳就是不能輸對吧
You make me offers that I can't refuse, yeah
開出很多我不能拒絕的條件
You keep telling pretty lies
但一直講那些漂亮的謊言
You play with truth
也一直把玩那些真相
Oh you're killing me with your
喔我快受不了妳的-

Pro-pro-pro-paganda-ganda-ganda
-洗-洗-腦-腦-儀-儀-式-式-

Lyrics by Muse/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)
如有侵權敬請告知;亦歡迎各方指教!

arrow
arrow
    文章標籤
    Muse
    全站熱搜

    xconzona 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()