Muse - The Dark Side (Youtube MV 連結)

I have lived in darkness
我已在黑暗中存在許久
For all my life, I've been pursued
整個人生都在逃離
You'd be afraid, if you could feel my pain
你將會懼怕,當你感受到我的痛楚
And if you could see the things
且當你看到
I am able to see
我所看到的那些東西

Break me out, break me out, let me flee
讓我出去、放我出去、讓我離開這裡
Break me out, break me out, set me free
讓我出去、放我出去、讓我自由

I hail from the dark side
我自陰影中產生
For all my life, I've been besieged
整個生命都被黑暗包圍著
You'd be scared, living with my despair
你將會恐懼、當你了解我的絕望
And if you could feel the things
且當你感受到
I am able to feel
我所感受的那些東西

Break me out, break me out, let me flee
讓我出去、放我出去、讓我離開這裡
Break me out, break me out, set me free
讓我出去、放我出去、讓我自由

Break me out, break me out, let me flee
讓我出去、放我出去、讓我離開這裡
Break me out, break me out, set me free
讓我出去、放我出去、讓我自由
Save me from the dark side
救贖那埋在黑暗中的我
Break me out, break me out, set me free
讓我出去、放我出去、讓我自由

Lyrics by Muse/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)
如有侵權敬請告知;亦歡迎各方指教!

arrow
arrow
    文章標籤
    Muse
    全站熱搜

    xconzona 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()