Muse - Easily (Youtube 音檔)

Let your inhibitions go
放開妳的種種限制
Make every touch electrical
讓觸覺充滿電流
When you're feeling beautiful
當妳沉浸在美麗的悸動當中時
Will you remember me?
妳是否會記得我?

I want to touch you deep inside
我想觸碰妳的靈魂深處
And find the secrets that you hide
並發掘埋藏的所有秘密
When your fears are cast aside
當妳拋開一切恐懼之時
Will you remember me?
妳是否會記得我?

Easily forgotten love
這是一場容易忘記的愛
Easily forgotten love
這是一場容易忘記的愛
It's not so easily
其實沒有那麼容易

I just want to let you know
我只想好好地讓妳知道
My mind refuses to let you go
我一點也不想讓妳走掉
I wanna hypnotise you so
我好想要催眠妳一場
You will remember me
好讓妳能夠記得我

Easily forgotten love
這是一場容易忘記的愛
Easily forgotten love
這是一場容易忘記的愛
It's not so easily
其實沒有那麼容易

Easily forgotten love
這是一場容易忘記的愛
Easily forgotten love
這是一場說走就走的愛
Easily the best I ever had
但這是我曾經擁有的精采之最
Easily the best I ever had
這是一場曾經擁有、最火熱的愛

Lyrics by Muse/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)
如有侵權敬請告知;亦歡迎各方指教!
arrow
arrow
    全站熱搜

    xconzona 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()