Adele - I Miss You

I want every single piece of you
我想得到你的全部
I want your heaven and your oceans too
還想佔據你的天空與海洋
Treat me soft but touch me cruel
來溫柔但確實地碰觸我吧
I wanna teach you things you never knew
我想教導你不會的事
Baby bring the floor up to my knees
讓你的底線提升到我這吧
Let me fall into your gravity
好讓我能直進你的重心
And kiss me back to life to see
順便給我個吻
Your body standing over me
讓我看到你待在我身邊

Baby don't let the lights go down
Baby don't let the lights go down
Baby don't let the lights go down
Lights go down, lights go down
Lights go down, lights go down
Down, down, down, down
寶貝別讓你的光芒消逝

I miss you when the lights go out
失去你光芒就會讓我好想你
It illuminates all of my doubts
反而讓我心中的狐疑一一浮現
Pull me in, hold me tight
把我拉向你、好讓我可以抱緊你
Don't let go, baby give me light
別放手,寶貝,給我你的光芒
I miss you when the lights go out
失去你光芒就會讓我好想你
It illuminates all of my doubts
而讓我心中的狐疑一一浮現
Pull me in, hold me tight
把我拉向你、好讓我可以抱緊你
Don't let go, baby give me light
別放手,寶貝,給我你的光芒

I love the way your body moves
我喜歡你的一舉一動
Towards me from across the room
橫越空間向我靠近
Brushing past my every groove
回顧我們過往的時光
No one has me like you do
從來沒有人像你一樣擁有我
Baby bring your heart, I'll bring my soul
當你傾心時,我便獻上我的靈魂
But be delicate with my ego
但請你溫柔地對待我
I wanna step into your great unknown
讓我發掘你那不為人知的一面
With you and me setting the tone
而讓我們的生命頻率同調

Baby don't let the lights go down
Baby don't let the lights go down
Baby don't let the lights go down
Lights go down, lights go down
Lights go down, lights go down
Down, down, down, down
寶貝別讓你的光芒消逝

I miss you when the lights go out
失去你光芒就會讓我好想你
It illuminates all of my doubts
反而讓我心中的狐疑一一浮現
Pull me in, hold me tight
把我拉向你、好讓我可以抱緊你
Don't let go, baby give me light
別放手,寶貝,給我你的光芒
I miss you when the lights go out
失去你光芒就會讓我好想你
It illuminates all of my doubts
而讓我心中的狐疑一一浮現
Pull me in, hold me tight
把我拉向你、好讓我可以抱緊你
Don't let go, baby give me light
別放手,寶貝,給我你的光芒

We play so dirty in the dark
這感情把我們弄得遍體鱗傷
'Cause we are living worlds apart
畢竟我們身在不同的世界
It only makes it harder baby
這讓我難以接受
It only makes it harder baby
這讓我更加思念
Harder baby, harder baby
更加思念你

I miss you when the lights go out
失去你光芒就會讓我好想你
It illuminates all of my doubts
反而讓我心中的狐疑一一浮現
Pull me in, hold me tight
把我拉向你、好讓我可以抱緊你
Don't let go, baby give me light
別放手,寶貝,給我你的光芒
I miss you when the lights go out
失去你光芒就會讓我好想你
It illuminates all of my doubts
而讓我心中的狐疑一一浮現
Pull me in, hold me tight
把我拉向你、好讓我可以抱緊你
Don't let go, baby give me light
別放手,寶貝,給我你的光芒

I miss you, I miss you
I miss you, I miss you
I miss you, I miss you
I miss you, I miss you
我好想你……

Lyrics by Adele & Paul Epworth/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)
如有侵權敬請告知;亦歡迎各方指教!

arrow
arrow
    全站熱搜

    xconzona 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()