Muse - Verona (Youtube 影片連結)

Can we kiss with poison on our lips?
我們的嘴唇上塗滿了毒藥,可以吻妳嗎?
Well I'm not scared
我也不曾畏懼
Can we touch and taste forbidden bliss?
我們能碰到禁忌的極樂世界嗎?
They can't stop us now, I won't let you be alone
在他們不能阻止我們的現在,我也不會讓妳獨自一人
I am coming for you
我來找妳了

Keep us apart, it's too much to ask
想把我們拆散是強人所難吧
We're running away
我們要離開這裡
Take off your clothes and take off your mask
捨棄妳的包袱和面具
It's not over now, I won't leave you in the dark
不過困境還沒結束,我也不會讓妳獨自面對黑暗
Because I need you so
因為我也需要妳

Can we kiss? Contagion on our lips
我們可以親吻了嗎?就算我們的雙唇受到汙染
Well I don't care
我一點都不在意
We can touch and feel forbidden bliss
我們可以感受到禁忌的極樂
They can't stop us now, I won't let you feel alone
他們再也不能阻止我們,我不會再讓妳感到孤獨
Because I need you so
因為我需要妳

You and me
妳和我
Throw caution to the wind
不顧一切
And I will risk everything just to feel the warmth and voltage from your skin
我願意承擔一切風險來感受妳皮膚的體溫和電流
If this is my last day on earth, I just want to be with you
如果這是我活著的最後一天,我只想和妳在一起
You are all that's true
妳是最真實的一切

We will kiss with poison on our lips
就算毒藥塗滿我們的唇,我們也將深吻
Well I'm not scared
我無所畏懼
We will touch and reach forbidden bliss
我們將會到達被禁止的極樂
They can't stop us now, I won't let you die alone
他們再也不能阻止我們,我也不會讓妳隻身死亡
Because I love you so
因為我愛妳

Lyrics by Muse/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)
如有侵權敬請告知;亦歡迎各方指教!

arrow
arrow
    文章標籤
    Muse
    全站熱搜

    xconzona 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()